Avainhallinnan käytännön uudelleenjärjestelyt on usein hankala toteuttaa oman työn ohessa. Työtä tekevillä tai sitä johtavilla voi olla tunne, että asialle pitäisi tehdä jotain, mutta on vaikea edes aloittaa.
Käytännön avainhallinnan tehtävät voivat aiheuttaa päänvaivaa esim. kun työtehtävää aikaisemmin hoitanut henkilö poistuu palveluksesta tai toimintoja yhdistetään organisaation sisällä. Uudelleenjärjestelyt voi olla hankala toteuttaa oman työn ohessa.
Lukostokansioita, vapaita avaimia ja kuittauskirjanpitoa on runsaasti vuosien varrelta. Miten saada kokonaisuus haltuun niin, että aidosti tietäisi mitä missäkin on, mitä pitää säästää, millä työvälineellä hallinnoida ja vieläpä kuka tämän kaiken tekisi?
Vastaa
Sinun täytyy kirjautua sisään kommentoidaksesi.